This and That With Best Friends

DedeRahmah: “Ke, gw bingung ya, kenapa sih orang Padang gak suka bubur ayam?”
Saya: “Waduh! Lo jangan bawa-bawa suku dong De, gw orang Padang suka-suka aja tuh makan bubur ayam”
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

DedeRahmah: “Kita tuh perlu loh minum obat cacing setahun sekali!”
Saya: “Masa’ sih?”
DedeRahmah: “Ho oh, kalo abis minum obat cacing, mimpi lo jadi indah deh… tidur lo nyenyak deh…”
Saya: “Apa hubungannya minum obat cacing sama mimpi indah?!”
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

DoraEmon: “Eh tapi gw trauma minum obat cacing. Dulu pernah minum eh abis itu katanya keluar cacing dari pantat gw”
Saya: “Cacing idup?”
DoraEmon: “Iya. Abis dia goyang-goyang”
DedeRahmah: “Kok lo bisa tau sih Yen? Emang gak langsung lo flush?”
DoraEmon: “Kan orang-orang yang ngasih tau gw.. tapi kayaknya gw emang cacingan”
DedeRahmah: “Cacingan? Tapi kok lo gendut?”
DoraEmon: “Buseeett… itu kan dulu pas gw masih bayi, Deee…”
πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

Beberapa penggal percakapan konyol dengan beberapa sahabat saya. Quality time with my best friends at Sushi Tei of Pondok Indah Mall 2.
I’m trying to make my best during this Lunar New Year holiday. Having my best friends around me is one of my ways to celebrate it. AlhamdulillaahπŸ™‚

4 thoughts on “This and That With Best Friends

    • ukechin says:

      Uuuuupppsss… Ada orangnya *ngumpet*
      You’re the most clueless among us, Dede, it makes you funny and apparently it’s one of your strength:mrgreen:
      That’s why we looooove you, darl!!! Ihik *terharu* *nyedot ingus*πŸ˜†

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s